Tuesday, July 16, 2013

Dialog si comel :p

Assalamualaikum.

Aku suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuka sangat dengan kucing ni, nak bela tapi parents takbagi. Dulu je pena bela. yaAllah, kalau jumpa kucing, memang aku kendong-kendong macam anak aku. hihi.
Kalau aku jumpa orang yang kwajaq dengan kucing nak tendang kucing, memang aku hangin,
tapi kalau orang tu orang tua, aku cuba akan pujuk kucing tu. Orang tua, payah nak tegur.
Pandangan kucing pada manusia banding dengan haiwan lain berbeza sangat!
Dia pandai buat mata simpati, mata nak manja, and mata nak mintak makan!
Dia manja, suka main, coooooooooomel, and saaaangat klaka :)
Penghibur kala sunyi.
No wonder, Rasulullah kita suka sangat dengan kucing.
Aku bosan, google image kucing, then......


" haii semuaa. salam perkenalan :)
Jangan lupa vote untuk I okayyy, levyouuuu , mmmuuaaaah :* "



" kenapa pandang kite macam tu ..? kite buat salah ke.. "


" iyee awak.. omeii tak ite, omei kann.. " :p 


" Gua baru lepas mandi, rambut gua basah, 
gua tau, gua harus nampak machoo .."


" hah ?! yeke yob ?! " 


 " aku tak bersalah! tolong, jangan tembak! "

" kenyang benoo cheq.. usha awek jap.. "


" ye.. ye.. kite salah,"

"antuknyeee.. ibu, manaa ibuuu~ "


" Subhanallah, luasnyaa ciptaan-Mu, ya Rabbi.. "


" penat lah, tidur dulu kengkawan! :D "


"meow..meoww..meowwww" >.<



comel-comel, kann. Aku bengang pada orang yang sembelih kucing buat makanan, bodo bangang betul. Lagi-lagi yang sembelih suka-suka, memang takda perikemanusiaan! Dan aku pelik kenapa stengah orang bole benci gila ngan kucing. Tak menghargai kecomelan langsung! Aku kelakar pada orang yang takut kucing, hahaha. Kucing memang suka cakar, tapi dia cakar tak sakit pun, cakar manja je. And aku simpati pada mereka yang allergy pada kucing, takbole nak merasa bermanja dengan kucing :p
haha.

No comments: