Wednesday, January 22, 2014

happy birthday, Ken

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, sudah lama aku tak buat penulisan di sini.
Disebabkan rasa malas dan kurang skill mungkin antara faktor.

Hari semalam adalah 21 haribulan, kami menyambutt birthday Kennnn ~

Aku tak sangka sebenarnya boleh jadi semeriah tu, hehe..
Dah laaaaaaama sangat takjumpa diorang, then jumpa balek * padahal baru tahun lepas jumpa and makan-makan ! *
Bila jumpa diorang mesti teringat zaman sekolah menengah dedolu.. Aku rasa zaman sekolah menengah dulu adalah the best yang pernah aku ada !
Mungkin kerana kamilah yang terlampau aktif di sekolah, dan mungkin kerana kami mempunyai hubungan yang baik dengan cikgu-cikgu ( tapi pernah la ada seorang cikgu ni yang tak berapa brkenan dengan kami ) , soo membuatkan zaman persekolahan dahulu saaangat bermakna untuk dikenang kembali.

kalau nak kenang zaman matrikulasi, aku seronok dapat berkenalan dengan tarbiah, dan zaman U adalah the toughest phase untuk aku.

So.. bila balek Semenanjung and get to meet them back, rasa seroonok sangatt, rasa macam kembali semula pada suatu zaman dahulu, rasa nak bersama dengan dorang, haihh.. dah macam apa pulak kan ?
mungkin kami terlampau rapat dahulu, even aku belum pernah rasa perasaan macamni dengan kawan lain yang pernah aku ada. Bayangkanlah, 5 tahun bersama diorang, macam-macam dah yang kami pernah rasa, bergaduh, mesra, nangis, gila2, semuaa lahh..

Then harini, dapat jumpa balek *walaupun tak semua dapat hadir* untuk celebrate birthday girl yang lahir pada 21hb smalam, and turn to her 21 years old... wow, great! I'm going to 21 toooo.. haha, lama lagi okayy...

That birthday girl is Ken ( or nama sebenar Nurasyikin Che Hisham ) .. !! Seronok kawan dengan Ken ni, mungkin sebab aku berkongsi kesukaan yang sama dengan dia ; keluar dan makan2 ~ hahaha
And mungkin sebab banyak kot cerita dia yang kami kongsi, dan since form 1 lagi kami slalu datang rumah Ken, lepak, masak, makan2 kat rumah Ken.. Even family Ken pun dah kenal, her parents know mine. such a humble family eventho dorang agak rich la jugak bagi aku..

And sumtimes I do feel sympathy towards Ken as she still cannot bear with her own feeling. She feel hurt over this person *you can guess huh ? * and she have a hard time to forget him. I feel sorry for her.

I'm wishing Ken to get a very nice person, a very nice guy, a very loyal person *totally not the same person again* to be with her in her forever life. I know, that's probably one of her wishes too.. I love you, Ken. ^^






No comments: